Powered By Blogger

sâmbătă, 25 august 2012

La inceput a fost cuvantul...

Orice inceput e destul de greu. Mi-a luat mult sa ma hotarasc sa imi fac un blog. Credeam ca e doar un trend    in cadrul internautilor. La indemnul unei prietene, am decis sa give it a try. Probabil ar trebui sa scriu ceva despre mine.
Ma numesc Marcela, prietenii imi spun Marce. Am venit pe lume pe data de 5 iunie 1987, intr-o zi foarte ploioasa. Intotdeauna mi-a fost greu sa ma descriu. Poate pentru ca nu consider ca ma cunosc atat de bine incat sa fac acest lucru cu o oarecare precizie. Pana sa ajung sa ma cunosc 100%, ma pot referi la lucrurile de suprafata: studii in limbi straine, imi place sa ascult muzica, sa cant, sa citesc, sa vad lumea si sa fiu inconjurata de lume, care e pasionata de ceea ce se intampla in jurul lor.


At the moment, lucrez in calitate de copywriter. Ca orientare politica, sunt liberala, desi de cele mai multe ori imi e foarte greu sa cred cu adevarat in ideologie. Nu pot spune NU cand oamenii au nevoie de ajutorul meu.
Evit pe cat posibil sa judec oamenii si sa ii etichetez.
In alta ordine de idei, aici nu am sa postez ce am mancat si nici ce-am iubit. Sunt pur si simplu gandurile mele, idei care imi trec prin minte.

Other than that, I'm open to communication. Ma puteti gasi pe facebook, ori daca aveti nelamuriri, sugestii sau idei la marcismm@yahoo.com



2 comentarii: