Powered By Blogger

marți, 5 februarie 2013

Citate inspirationale

Initial, vroiam sa scriu recenzie la Jocul cu margele de sticla, de Herman Hesse. Insa, m-am razgandit, si am hotarat sa scriu cateva citate inspirationale.

Stiu ca internetul e doldora de ele, insa unele chiar mi se par aplicabile si folosibile drept motto. Probabil daca ar fi sa am un motto pentru tot ceea ce am realizat pana acum, ar fi :



 Concret: de mica mi-am dorit sa fiu translator la presedinte. Pas cu pas, am facut tot ce era necesar pentru a ajunge unde imi doresc.

Anyway, va doresc sa fiti inspirati si motivati!

Daca visezi la un lucru, il poti indeplini. O sa obtii tot ce iti doresti daca ii ajuti si pe altii sa obtina tot ce isi doresc. (Zig Ziglar)

Oamenii spun deseori ca motivatia nu dureaza. Ei bine, nici un dus nu dureaza - de aceea il recomandam zilnic. (Zig Ziglar)

Puterea nu vine din capacitatea fizica. Se trage din vointa nemasurata. (Mahatma Gandhi)

Ai incredere si actioneaza ca si cum ar fi imposibil sa esuezi. Charles F. Kettering

Un om de succes este acela care poate construi o fundatie solida cu caramizile pe care altii le arunca in el. David Charles Brink

2 comentarii: