Powered By Blogger

miercuri, 19 decembrie 2012

Lectura de vacanta

De cand ma stiu, in vacanta de iarna citeam cate ceva. Fie ca era vorba de Fram, ursul polar (care fie vorba intre noi, nu e cea mai vesela lectura), Singur pe lume sau Cuore, inima de copil (carti triste? neeeah...deloooc), intotdeauna imi placea sa citesc carti iarna.

De ce? Pur si simplu imi placea (si inca imi place) sa ma fac covrig pe canapea sau in fotoliu, cu o patura peste mine, daca se poate si cu o cana de ciocolata fierbinte si sa ma arunc in filele cartii. Suna cliseic, stiu, dar asta e, I don't care... Imi place iarna, doar din acest considerent.

dupa-amiaza perfecta de iarna

sau asa...

In consecinta, m-am hotarat sa imi fac o lista de lecturi pe mini-vacanta asta de iarna. Intre 2 sarmale si 1 o felie de tort parca merge un roman politist, sau o poveste mai siropoasa de dragoste... sau, de ce nu chiar o biografie scrisa in stil beletristic.

Cam urmatoarele ar fi "lecturi obligatorii":

-  Cheia, de Simon Toyne ( am inceput-o, am citit vreo 50 de pagini, dar lipsa de timp nu prea mi-a permis sa o termin);
-  Barbati care urasc femeile, de Stieg Larsson (sau mai pe romaneste, The Girl With the Dragon Tattoo. Vreau sa citesc romanul, sa pot vedea filmul Nu de alta, dar sa fac comparatie);
- Magicianul, de John  Fowles (din nou, inceputa - neterminata - acelasi motiv);
- Curtezana, de Collette (vazut mai demult filmul, placut, decis sa citesc si romanul);
- Incredibly Close and Extremely Loud, de Jonathan Safran Foer ( Mi-a placut Everything is Illuminated... pot doar presupune ca si asta e cel putin la fel de buna).

Probabil ca ar mai fi niste titluri, insa nu imi vin in minte. Pana acum, daca reusesc sa le termin, si sa nu dea Apocalipsa peste noi ( revin eu cu un post despre chestia asta), zic eu, ca inchei anul destul de bine.

2 comentarii:

  1. Eu am Soseaua Catelu' 42 pe lista, Cheia si inca o carte pe care nu o detin si daca nu ma cadoriseste cineva cu ea, o voi face eu - Floare-de-Zapada si evantaiul secret.
    Sa vedem ce iese :)).

    RăspundețiȘtergere
  2. Soseaua Catelu 42... hmmm...suna interesant :)) M-ai facut curioasa cu cartile lui Lisa Lee. Cred ca o sa le adaug si eu pe lista de must-read :)

    RăspundețiȘtergere